Všeobecné obchodné podmienky pre mobilnú aplikáciu PADTHAI WOKSTAR

S účinnosťou od 17. decembra 2024

Obsah

  • I. Všeobecné informácie
  • II. Pojmy
  • III. Podmienky používania
  • IV. Duševné vlastníctvo
  • V. Používanie aplikácie
  • VI. Pravidlá zodpovednosti
  • VII. Zakázané konanie používateľa
  • VIII. Technické požiadavky
  • IX. Registrácia, prihlásenie
  • X. Zadávanie Objednávky
  • XI. Platba za objednávku
  • XII. Námietky, sťažnosti, otázky
  • XIII. WOKSTAR vernostný program
  • XIV. Ochrana osobných údajov
  • XV. Iné ustanovenia

I. Všeobecné informácie

Prevádzkovateľom aplikácie padthai WOKSTAR (ďalej len „Aplikácia“) je spoločnosť R.T.B. Étterem, spoločnosť s ručením obmedzeným (sídlo: Bíró utca 7. 1122 Budapešť, IČO: 01-09-201806, DIČ: 24103114-2-43, kontakt: support@padthaiwokbar.com) (ďalej len „Prevádzkovateľ“).

Službu servera poskytuje spoločnosť DEEPBLUE System, poskytovateľ služieb informačných technológií, spoločnosť s ručením obmedzeným (sídlo: Vörösmarty utca 67, 1064 Budapešť; IČO: 01-09-874425, DIČ: 13810380-2-42) (ďalej len „Poskytovateľ servera“).

Počas používania aplikácie je používateľ povinný plne dodržiavať platné zákony a ustanovenia všeobecných obchodných podmienok.

II. Pojmy

  • Údaj: akékoľvek údaje, skutočnosti alebo informácie, ktoré Používatelia poskytli Prevádzkovateľovi v súvislosti s reklamnými oznámeniami v zmysle Zmluvy, s výnimkou osobných údajov.
  • Databáza: databáza vytvorená Prevádzkovateľom v rámci spracovania údajov sa podľa autorských práv považuje za databázu.
  • Zásady ochrany osobných údajov: zásady Prevádzkovateľa týkajúce sa spracovania, ochrany a likvidácie osobných údajov poskytnutých Používateľmi v súlade s platnými právnymi predpismi Európskej únie a Maďarska.
  • Aplikácia: označuje aplikáciu padthai WOKSTAR.
  • Obchod s aplikáciami: Google Play a App Store.
  • DPH: daň z pridanej hodnoty platná na Slovensku v danom čase.
  • Elektronická faktúra: elektronická faktúra v súlade s európskymi normami pre elektronickú fakturáciu.
  • Menu: súbor produktov dostupných v aplikácii, ktoré je možné zakúpiť alebo vymeniť za Vernostné body.
  • Reštaurácia alebo reštaurácie: reštaurácie prevádzkované skupinou spoločností Padthai.
  • Strany: Prevádzkovateľ a Používateľ spoločne.
  • Používateľ: predstavuje fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá má Užívateľský účet podľa týchto všeobecných obchodných podmienok.
  • Užívateľský účet: profil Užívateľa s osobitným e-mailom a telefónnym číslom, ktorý umožňuje prístup k službám Aplikácie.
  • Donáška: doručenie domov podľa bodu X. 5.3.
  • Košík: funkcia slúžiaca na zhrnutie, prehľad a dokončenie Objednávky produktu alebo produktov vybraných z Menu.
  • Padthai alebo skupina spoločností Padthai: označuje Prevádzkovateľa, spoločnosť Padthai Holding s.r.o. a všetky jej pridružené spoločnosti.
  • Body alebo Vernostné body: body získané v rámci vernostného programu Padthai WOKSTAR.
  • Registrácia: Vytvorenie Užívateľského účtu v Aplikácii.
  • Registrujúci sa: fyzická alebo právnická osoba, ktorá spustila proces registrácie, ale ešte nie je Používateľom a nemá vytvorený používateľský účet.
  • Objednávka: Používateľom dokončený nákup produktu alebo produktov z Menu zaplatením poplatku uvedeného v Košíku a/alebo uplatnením vernostných bodov prostredníctvom rozhrania Aplikácie.

III. Podmienky používania

Registráciou do Aplikácie Používateľ súhlasí s ustanoveniami platných VOP a platných zásad ochrany osobných údajov. Ak Používateľ neakceptuje ustanovenia platných VOP alebo zásad ochrany osobných údajov, nie je oprávnený sa zaregistrovať a používať Aplikáciu.

Interpretácia a uplatňovanie týchto VOP sa riadi maďarským právom. Používatelia aplikácie výslovne súhlasia s výlučnou právomocou orgánov a súdov v mieste sídla Prevádzkovateľa v sporoch podľa maďarského práva.

IV. Duševné vlastníctvo

Skupina Padthai je vlastníkom Aplikácie a všetkých súvisiacich ochranných známok, autorských práv a iného duševného vlastníctva, či už registrovaného alebo neregistrovaného (ďalej spoločne len „Duševné vlastníctvo“). Používatelia sú oprávnení používať Aplikáciu pri plnom rešpektovaní Duševného vlastníctva.

Duševné vlastníctvo zahŕňa najmä, ale nielen, všetok softvér, ochrannú známku, logo, obchodnú značku, obchodný názvov, fotografie, text, grafiku, ilustrácie, farebné prevedenie, názvy produktov, databázu.

Akékoľvek porušenie práv Duševného vlastníctva, ako je porušovanie, kopírovanie, modifikácia, neoprávnené používanie, prenos, zaťaženie alebo nakladanie s ním akýmkoľvek spôsobom, je prísne zakázané.

Akékoľvek porušenie týchto ustanovení bude mať okrem okamžitého ukončenia možnosti používať Aplikáciu za následok, že Prevádzkovateľ a/alebo iní oprávnení Duševného vlastníctva podniknú príslušné právne kroky vrátane možných trestných krokov proti Používateľovi alebo akejkoľvek inej osobe, ktorá ich porušila.

Používateľ môže byť vymazaný z databázy Aplikácie bez predchádzajúceho upozornenia, ak

  • zdielaním obsahu na ktorejkoľvek z platforiem porušuje morálne alebo iné práva Prevádzkovateľa, práva skupiny Padthai podľa zákona LXXVI. z roku 1999 o autorských právach, práva podľa zákona CII. z roku 2003, ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony o priemyselnom vlastníctve a autorských právach, a/alebo akékoľvek práva súvisiace s Duševným vlastníctvom alebo akékoľvek iné právne ustanovenia.
  • zobrazuje komerčné reklamy súvisiace s obchodnou činnosťou (tzv. spam) prostredníctvom Aplikácie alebo prostredníctvom akejkoľvek inej platformy, ktorá súvisí s Aplikáciou, či s Užívateľským účtom, či s účtom registrovaným na akejkoľvek inej platforme alebo zdieľa správy komunite, ktorá disponuje Užívateľským účtom v Aplikácii,
  • obťažuje, zastrašuje alebo hanobí iných Používateľov prostredníctvom svojho Užívateľského účtu alebo akýchkoľvek iných správ zdieľaných prostredníctvom Aplikácie,
  • šíri Aplikáciu vo svojom mene, kopíruje, upravuje ju či už vcelku alebo čiastočne, prispôsobuje, kopíruje alebo akýmkoľvek iným spôsobom zneužíva Duševné vlastníctvo.
  • neoprávnene používa Aplikáciu, respektíve ochranné známky, slogany skupiny Padthai (najmä, ale nielen: Padthai Wokbar, Wok2go, PADTEA, WOKSTAR, Tomtom, We make your day).
  • akýmkoľvek spôsobom poškodzuje Aplikáciu (napr. prostredníctvom softvéru alebo telekomunikačného zariadenia).
  • inak porušuje niektorú z podmienok týchto VOP.

V. Používanie aplikácie

Aplikáciu je možné bezplatne stiahnuť, bezplatne sa v nej zaregistrovať a vytvoriť si Užívateľský účet.

Poskytovateľ dátového prenosu môže za stiahnutie a používanie Aplikácie účtovať samostatný poplatok. Všetky náklady, ktoré v tejto súvislosti vzniknú, znáša Používateľ.

Aplikáciu môžu používať len registrovaní Používatelia.

Prevádzkovateľ môže kedykoľvek zmeniť tieto VOP a prevádzku Aplikácie alebo ukončiť prevádzku Aplikácie bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa.

Prevádzkovateľ môže kedykoľvek zrušiť prístup k Aplikácii, a to buď konkrétnemu Používateľovi, alebo všeobecne, alebo v celom rozsahu, bez predchádzajúceho upozornenia alebo varovania.

VI. Pravidlá zodpovednosti

Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť v prípade vonkajších, tzv. SQL útokov na aplikáciu alebo server. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť ak v dôsledku útoku na Aplikáciu alebo server nebude môcť Používateľ pristúpiť k Aplikácii, Používateľ bude pri používaní Aplikácie dostávať nesprávne systémové hlásenia, alebo sa v dôsledku vonkajších útokov stratia akékoľvek zaznamenané údaje Používateľa, história objednávok alebo vernostné body.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo s okamžitou platnosťou vylúčiť ktoréhokoľvek Používateľa z Aplikácie, ak zistí alebo má dôvodné podozrenie, že dochádza k manipulácii, hromadnému sťahovaniu alebo akémukoľvek správaniu, ktoré je nezlučiteľné s duchom Aplikácie alebo je s ňou v rozpore.

Zmeny v databáze súvisiace s Aplikáciou môže vykonávať len Prevádzkovateľ.

Každý zásah akýmkoľvek vonkajším nástrojom, ktorý nie je súčasťou aplikácie, bude mať za následok okamžité vylúčenie používateľa.

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za stratu údajov ak Používateľ počas používania Aplikácie Aplikáciu zatvorí alebo ak dôjde k strate spojenia (z akéhokoľvek dôvodu) s poskytovateľom servera.

Prevádzkovateľ, ktorý vytvára a spravuje Aplikáciu, použije všetky dostupné prostriedky aby bolo používanie Aplikácie z technického hľadiska bezpečné. Prevádzkovateľ nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté v dôsledku pripojenia sa alebo nesprávneho fungovania Aplikácie, straty údajov v dôsledku možného výpadku internetovej siete, zlyhania prenosovej siete, akejkoľvek neočakávanej technickej poruchy, počítačového vírusu alebo iného podvodného zásahu namiereného proti Aplikácii.

Používatelia musia vždy posúdiť, či majú na používanie Aplikácie potrebné znalosti a technické podmienky.

Prevádzkovateľ vyhlasuje a zaväzuje sa zabezpečiť 80%-nú prevádzku Aplikácie ročne. Prevádzkovateľ nezodpovedá za odstávky alebo iné poruchy v rámci rozsahu chýb uvedených v tomto bode, či už spôsobené Prevádzkovateľom, tretími stranami alebo partnermi Prevádzkovateľa.

VII. Zakázané konanie používateľa

Nie je povolené automatizovanými alebo inými prostriedkami sťahovať, ukladať, používať alebo predávať obsah zobrazený v Aplikácii alebo databázu či už celú alebo jej časť.

Obsah Aplikácie ani žiadnu jej časť nie je povolené prispôsobiť ani spätne upravovať.

Nie je povolené používať žiadnu aplikáciu alebo softvér, ktorý umožňuje upravovať alebo indexovať Aplikáciu alebo jej časť (napr. vyhľadávač alebo použitie iného dekódera).

Vytváranie identifikátorov Používateľov spôsobom, ktorý je nečestný a odlišný od účelu aplikácie, je zakázané.

Je zakázané sprístupniť Užívateľský účet používaný v Aplikácii akejkoľvek tretej strane.

V ústnej alebo písomnej komunikácii s Prevádzkovateľom, zamestnancami Prevádzkovateľa alebo zmluvnými partnermi Prevádzkovateľa, ako aj na akejkoľvek komunikačnej platforme Aplikácie je zakázané používať urážlivý, hanlivý, agresívny, vulgárny, sexuálny, politický alebo inak nevhodný štýl, alebo ktorý sa výrazne odchyľuje od očakávanej a obvyklej komunikácie v každodennej komunikácii.

Okrem vyššie uvedeného je zakázané aj akékoľvek správanie Používateľa, ktoré nie je uvedené v bode VII., ale je výslovne uvedené ako zakázané alebo nedovolené správanie v iných ustanoveniach VOP.

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že v prípade konania uvedeného v tomto bode (VII.) je Prevádzkovateľ oprávnený vymazať Používateľa z Databázy bez predchádzajúceho upozornenia alebo uvedenia dôvodu a zakázať Používateľovi (na základe jeho e-mailovej adresy a telefónneho čísla) opätovnú Registráciu.

VIII. Technické požiadavky

Technické požiadavky na používanie aplikácie:

  • V prípade mobilných telefónov s operačným systémom Android je najnovší verejne dostupný operačný systém Android k 1.decembru 2024 alebo operačný systém maximálne o 4 verzie starší.
  • V prípade mobilných telefónov s operačným systémom iOS je najnovší verejne dostupný operačný systém iOS k 1. decembru 2024 alebo o 1 verziu starší.
  • a minimálne 120 MB voľného úložného miesta a dostatočnú šírku pásma prístupu na internet. Technické podmienky na stiahnutie a používanie Aplikácie musí spĺňať Používateľ. Prevádzkovateľ nemôže niesť zodpovednosť za nedodržanie technických podmienok.

Z bezpečnostných dôvodov IT nie je možné Aplikáciu spustiť na rootnutom telefóne alebo telefóne, ktorý nemá základné služby Google.

Z bezpečnostných dôvodov IT môže Aplikácia v režime offline hlásiť chybu.

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za stratu alebo poškodenie údajov v dôsledku používania Aplikácie. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za škody v súvislosti s akýmikoľvek údajmi alebo informáciami, ktoré poskytuje alebo zobrazuje akýkoľvek externý server pripojený k aplikácii.

Aplikáciu je možné používať po jej nainštalovaní a následnej Registrácii. Inštalácia je povolená len prostredníctvom Google Play alebo Apple App Store. Aplikácia bude pravidelne kontrolovať aktualizácie v závislosti od operačného systému, ktorý je spustený na mobilnom telefóne. Prevádzkovateľ nezodpovedá za fungovanie Obchodu s aplikáciami a operačného systému.

Pri výmene mobilného zariadenia je potrebné Aplikáciu znova stiahnuť. Nové stiahnutie však nevyžaduje opätovnú registráciu a predchádzajúce informácie uložené v Aplikácii zostanú k dispozícii aj po prihlásení.

IX. Registrácia, prihlásenie

Aplikáciu môže používať len registrovaný Používateľ a len po registrácii je možné zadávať Objednávky a zbierať/využívať vernostné body. Po Registrácii sa vytvorí Užívateľský účet. Užívateľský účet sa vytvorí a môže sa používať len prostredníctvom Aplikácie a len po Registrácii na web.padthaiwokbar.com a Loyalty.padthaiwokbar.com.

Registrácia si vyžaduje poskytnutie osobných údajov. Registrácia je možná len na základe poskytnutia vlastných osobných údajov, t. j. Registrácia v mene inej osoby je prísne zakázaná.

Registrácia na vytvorenie Užívateľského účtu v Aplikácii si vyžaduje bezplatné stiahnutie mobilnej aplikácie padthai WOKSTAR, ktorú je možné nájsť v Obchodoch s aplikáciami.

Vstupom do Aplikácie a výberom tlačidla „Registrácia/Prihlásenie“ si môže Registrujúci vytvoriť Užívateľský účet zadaním čísla svojho mobilného telefónu a prijatím všetkých ustanovení VOP a zásad ochrany osobných údajov.

Po zadaní čísla mobilného telefónu a kliknutím na tlačidlo „Ďalej“ Registrujúci obdrží na potvrdenie čísla svojho mobilného telefónu prostredníctvom SMS správy 5-miestny overovací kód (ďalej len „Kód“) na mobilné telefónne číslo, ktoré Registrujúci uviedol. Registrujúci bude môcť pokračovať v Registrácii len po zadaní kódu. Ak Registrujúci Kód neobdrží, môže požiadať o nový Kód alebo použiť šípku naspäť na zmenu uvedeného mobilného telefónneho čísla.

Po overení mobilného telefónneho čísla Registrujúceho sa vytvorí Užívateľský účet a Registrujúci sa považuje za Používateľa. Na dokončenie Registrácie je však Používateľ ešte povinný uviesť svoj rok narodenia, e-mailovú adresu, ktorú bude Prevádzkovateľ spravovať na účely kontaktovania a zasielania Elektronickej faktúry za nákupy.

Používateľ potom môžu zadať svoje krstné meno, priezvisko, mesiac a deň narodenia. Údaje zaznamenané v tejto časti nie sú podmienkou Registrácie, takže Registrujúci môže dokončiť svoju Registráciu kliknutím na tlačidlo „Zrušiť“.

Počas procesu Registrácie má Registrujúci možnosť zaškrtnutím príslušného políčka prihlásiť sa k odberu marketingových správ (newsletterov) zasielaných Prevádzkovateľom vo forme priamych marketingových ponúk. Odber však nie je podmienkou Registrácie.

Po dokončení Registrácie Aplikácia ponúkne Používateľovi, aby do svojho Užívateľského účtu zadal doručovaciu adresu a fakturačné údaje. Ak si Používateľ neželá uviesť žiadne ďalšie údaje, Aplikácia ho kliknutím na tlačidlo „Zrušiť“ presmeruje na domovskú stránku.

Za presnosť, aktuálnosť a pravdivosť osobných údajov poskytnutých počas Registrácie alebo kedykoľvek v priebehu používania Aplikácie alebo služby je zodpovedný výlučne Používateľ.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté v dôsledku neoprávneného prístupu k Aplikácii. Používateľ je povinný bezodkladne informovať Prevádzkovateľa, ak má podozrenie, že neoprávnené osoby získali prístup k jeho Užívateľskému účtu.

K jednému telefónnemu číslu môže byť priradený len jeden Užívateľský účet. Jeden Užívateľský účet je možné overiť iba jedným telefónnym číslom. Používateľ nie je oprávnený zmeniť telefónne číslo priradené k Užívateľskému účtu. Ak si Používateľ želá zaregistrovať nové telefónne číslo, môže tak urobiť len počas novej registrácie.

Ak je potrebné pre poskytnutie Služby, Prevádzkovateľ, Partneri alebo doručujúci kuriéri budú kontaktovať Používateľa na potvrdenom telefónnom čísle a Prevádzkovateľ môže poskytnúť informácie prostredníctvom SMS o prevádzke Aplikácie, alebo o stave Objednávky, doručenia.

Používateľ môže požiadať o vymazanie svojho Užívateľského účtu kedykoľvek kliknutím na tlačidlo „Odstrániť profil“ v časti „Profil“ „Osobné údaje“ a nakoniec na tlačidlo „Vymazať môj profil“. Používateľ berie na vedomie, že vymazaním svojho Užívateľského účtu sa stratia všetky uložené informácie vrátane vernostných bodov, objednávok, nastavenie účtu, ako bude vysvetlené neskôr. Používateľ berie na vedomie, že vymazaním Užívateľského účtu sa vymažú len údaje a informácie uložené a spravované Prevádzkovateľom a že vymazanie Užívateľského účtu automaticky neznamená, že zmluvní partneri Prevádzkovateľa alebo spracovatelia údajov uvedení v Zásadách ochrany osobných údajov v bode XIV. alebo príjemcovia osobných údajov zároveň vymažú všetky nimi spravované osobné údaje Používateľa z ich vlastných evidenčných systémov.

X. Zadávanie Objednávky

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že ak sa vo VOP hovorí o objednávke veľkými písmenami, rozumie sa tým Objednávka ako proces a objednávka ako súhrn vybraných a zaplatených produktov.

Objednávku je možné zadávať len elektronicky prostredníctvom Aplikácie. Prevádzkovateľ prijíma Objednávky prostredníctvom Aplikácie len od registrovaných Používateľov a len vtedy, ak Používateľ zadal všetky údaje potrebné pre Objednávku.

Prevádzkovateľ vylučuje akúkoľvek zodpovednosť vyplývajúcu z nesprávnosti, preklepu alebo neuvedenia pravdivých údajov v Aplikácii. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorenie alebo zlyhanie plnenia Zmluvy alebo za akýkoľvek iný problém, chybu spôsobenú nesprávnymi a/alebo nepresnými údajmi zadanými Používateľom.

Výber reštaurácie

Používateľ môže začať proces Objednávky kliknutím na ikonu „Objednať“ na domovskej stránke. Používateľ si potom musí vybrať, z ktorej reštaurácii Padthai si chce objednať. Aplikácia ponúkne Používateľovi, aby povolil prístup k údajom o jeho polohe, ak ich už predtým nepovolil, aby videl vzdialenosť (v kilometroch) každej reštaurácie od svojej aktuálnej polohy. Používateľ to môže urobiť výberom tlačidla „Povoliť“ v okne žiadosti prístupu k údajom o polohe, ktoré sa zobrazí pri výbere reštaurácie. Používateľ si potom môže vybrať z reštaurácií Padthai aj podľa vzdialenosti. Ak Používateľ v okne žiadosti o prístup k údajom o polohe vyberie tlačidlo „Teraz nie“, funkcia uvedená v tomto bode mu nebude k dispozícii. Používateľ môže údaje o polohe povoliť neskôr v menu „Profil“ alebo pri zadávaní ďalšej objednávky.

Spôsoby objednania

Po tom, ako si Používateľ vyberie Reštauráciu, v ktorej si želá zadať objednávku, vyberie si, či chce svoju Objednávku konzumovať v Reštaurácii, vyzdvihnúť si ju v Reštaurácii alebo si ju nechá doručiť domov.

Ak používateľ vyberie ikonu „ Konzumácia v reštaurácii“

  • Objednávka bude pripravená v Reštaurácii obvyklým spôsobom na konzumáciu v priestoroch Reštaurácie.
  • Používateľ berie na vedomie, že ak dokončí svoju objednávku výberom možnosti „ Konzumácia v reštaurácii“, Aplikácia použije údaje o jeho aktuálnej polohe a uvedie zoznam reštaurácií na základe vzdialenosti.
  • Používateľ berie na vedomie, že vybraná Reštaurácia začne s realizáciou (prípravou) Objednávky po zobrazení záverečnej obrazovky obsahujúcej identifikačné číslo objednávky.
  • Ak používateľ príde do Reštaurácie po otváracích hodinách, nebude si môcť vyzdvihnúť svoju objednávku a Reštaurácia mu kúpnu cenu Objednávky nevráti. Používateľ je povinný sa uistiť, že je schopný prísť do Reštaurácie včas pred dokončením objednávky, za čo je v každom prípade zodpovedný výlučne Používateľ.
  • Ak Používateľ neprevezme objednávku do 30 (tridsiatich) minút od jej dokončenia, Objednávka bude bez náhrady alebo vrátenia kúpnej ceny.

Ak Používateľ vyberie ikonu „Vyzdvihnem si v reštaurácii“

  • musí uviesť čas vyzdvihnutia Objednávky.
  • Ak zadaný čas vyzdvihnutia v Reštaurácii nie je dostupný, Používateľ môže pokračovať v Objednávke výberom inej Reštaurácie alebo nastavením času vyzdvihnutia, ktorý aplikácia umožňuje.
  • Aplikácia povoľuje daný čas vyzdvihnutia, ak na zadaný čas nevypíše chybovú správu. V takom prípade si Používateľ môže vyzdvihnúť Objednávku zabalenú a pripravenú na odnesenie v Reštaurácii v čase, ktorý zadal.
  • Prevádzkovateľ ani Reštaurácia nenesú žiadnu zodpovednosť ani náhradu škody, ak je Objednávka dostupná Používateľovi do 40 (štyridsiatich) minút od času určeného Používateľom.
  • Ak Používateľ neprevezme Objednávku do 40 (štyridsiatich) minút od jej dokončenia, Objednávka bude bez náhrady alebo vrátenia kúpnej ceny.

Ak používateľ vyberie ikonu „Dám si doručiť“

  • Používateľ musí uviesť adresu, na ktorú má byť Objednávka doručená.
  • Používateľ si môže vybrať zo svojich predtým zaznamenaných doručovacích adries.
  • Používateľ berie na vedomie, že Donáška bude realizovať zmluvný partner Prevádzkovateľa, spoločnosť Wolt Slovensko s. r. o. , so sídlom Mlynské Nivy 5, Bratislava – mestská časť Staré Mesto, 811 09, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 137637/B, IČO: 52 396 771, DIČ: 2121036093, IČ DPH: SK2121036093 (ďalej len „ Wolt “).
  • Používateľ berie na vedomie, že Donáška je spoplatnená a jej výška činí 4,50 eur. Používateľ vidí celkovú sumu Objednávky zahrňujúcu sumu poplatku za Donášku na stránke s prehľadom Košíka.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo realizovať Donášku iným partnerom, ako je zmluvný partner uvedený v bode c), bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku a spôsob určenia Poplatku za Donášku uvedeného v bode d) bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa. Používateľ berie na vedomie, že zmena Poplatku za Donášku nemá za následok zmenu ustanovení VOP.
  • Používateľ berie na vedomie, že Prevádzkovateľ na účely doručenia odovzdá doručovaciemu partnerovi určité osobné údaje, ako je meno, adresa doručenia, telefónne číslo. Podrobné informácie o spracovaní svojich osobných údajov si môže Používateľ pozrieť v menu „Profil“ v časti „Dokumenty“/ „Zásady ochrany osobných údajov“.
  • Ak Používateľ neprevezme Objednávku na uvedenej adrese, protihodnota Objednávky sa nevracia.

Zostavenie košíka

  • Používateľ si môže slobodne zostaviť svoj Košík z produktov uvedených v Menu.
  • Ceny a poplatky uvedené v Menu sú v mene Euro brutto.
  • Niektoré produkty a/alebo ponuky nemusia byť dostupné vo všetkých Reštauráciách a/alebo pre všetky Objednávky. Dostupnosť produktov a/alebo ponúk sa preto môže v jednotlivých reštauráciách a obdobiach (vrátane dennej doby) líšiť.
  • Obrázky výrobkov a obalov zobrazené v Menu slúžia len na ilustračné účely a nemusia sa zhodovať s výrobkom alebo obalom Objednávky.
  • Používateľ nájde „Zostavenia“, „Dezerty“ a „Nápoje“ v Menu pod samostatnou „záložkou“. Na dokončenie Objednávky Požívateľ nie je povinný vybrať produkty zo všetkých „záložiek“.

Dokončenie objednávky

Po zostavení Košíka kliknutím na ikonu „Košík“ Aplikácia presmeruje Používateľa pre kontrolu údajov na stránku s prehľadom košíka. Tu Používateľ skontroluje a doplní údaje potrebné na dokončenie Objednávky (ako je doručovacia adresa a/alebo zvolená reštaurácia a/alebo čas vyzdvihnutia). Toto je posledná príležitosť pre Používateľa upraviť produkty vložené do Košíka.

FastPass služba

  • Používateľ má možnosť použiť prednostnú službu „FastPass“ na stránke súhrnu košíka výberom prednostnej služby. V rámci prednostnej služby systém Prevádzkovateľa uprednostní objednávku Používateľa tak, že v prípade výberu „Konzumácia v reštaurácii“ daná reštaurácia Padthai začne pripravovať Objednávku Používateľa mimo poradia pre spracovanie objednávky.
  • Používateľ berie na vedomie, že prednostnú službu FastPass je možné použiť len uplatnením Vernostných bodov. Poplatok za prednostnú službu FastPass sa určí v rámci Aplikácie počas finalizácie objednávky. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť poplatok za prednostnú službu bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa.
  • Prevádzkovateľ berie na vedomie, že čas príchodu alebo čas vyzdvihnutia je odhad a nenesie žiadnu zodpovednosť za presnosť údajov.
  • Prevádzkovateľ má právo kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa zmeniť podmienky prednostnej služby FastPass alebo službu ukončiť.

WOKSTAR Vernostné body

Používateľ má možnosť uplatniť si Vernostné body získané z predchádzajúcich Objednávok na stránke súhrnu Košíka. Používateľ si môže pozrieť počet bodov v stĺpci označenom zeleným pruhom v súhrne Košíka. Ak si Používateľ praje uplatniť Vernostné body, môže tak urobiť zaškrtnutím ikony „Uplatniť body“. Aplikácia následne zobrazí, o koľko Používateľove Body, vyjadrené v eurách, znižujú cenu objednávky.

Prevádzkovateľ uvádza, že Vernostné body nie je možné zdieľať a Používateľ je oprávnený ich uplatniť iba spolu. Ak hodnota Objednávky vyjadrená v Bodoch nedosiahne počet Vernostných bodov Používateľa, Používateľ môže svoje nevyužité Body naďalej využívať pri ďalšej Objednávke.

Podrobné pravidlá, použitie a spôsoby zbierania Vernostných bodov môže Používateľ nájsť v bode XIII. týchto VOP.

XI. Platba za objednávku

Na stránke súhrnu Košíka môže Používateľ zaplatiť za svoju Objednávku kliknutím na ikonu „Platba“ jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • Platba jedným kliknutím: Apple Pay (iOS) alebo Google Pay (Android).
  • Platba platobnou kartou.

Pri platbe platobnou kartou si Používateľ môže zvoliť, či platbu uskutoční predtým uloženou platobnou kartou (v prípade viacerých platobných kariet je možnosť výberu zo všetkých platobných kariet) alebo pridaním novej platobnej karty.

V prípade spôsobu platby Apple Pay a Google Pay, si Používateľ aktivuje možnosť platby uloženú vo svojom telefóne pomocou Apple Pay alebo Google Pay. V tomto prípade Používateľ nemusí poskytnúť údaje o svojej karte, pretože ich už má uložené vo svojej peňaženke Apple Pay alebo Google Pay.

Používateľ môže zaplatiť za Objednávku prostredníctvom platobného systému zabudovaného v aplikácii STRIPE, INC. (sídlo: 354 Oyster Point Blvd, South San Francisco, Kalifornia, Spojené štáty americké, 94080, IČO: 4675506, ďalej len: STRIPE). Používateľ berie na vedomie, že údaje o jeho karte sú uložené spoločnosťou STRIPE. Používateľ sa môže dozvedieť viac o spravovaní údajov v menu „Profil“ v bode „Dokumenty“ / „Zásady ochrany osobných údajov“.

Používateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že pri poskytovaní platobnej karty môže spoločnosť STRIPE skontrolovať, či je platná a má dostatok finančných prostriedkov a či okolnosti používania platobnej karty alebo Apple Pay alebo Google Pay nenaznačujú zneužitie. V prípade podozrenia z podvodu alebo zneužitia môže byť Objednávka a jej platba odmietnutá.

Zaplatením Objednávky Používateľ vyhlasuje a zaručuje, že má všetky zákonné práva na používanie poskytnutej platobnej karty a spôsobu platby.

Prevádzkovateľ informuje Používateľa, že má pred stlačením tlačidla „platiť“ možnosť opraviť prípadné chyby, ktoré môžu vzniknúť pri elektronickom zaznamenávaní údajov, alebo upraviť údaje poskytnuté k danej Objednávke.

Používateľ stlačením tlačidla „platiť“ výslovne vyhlasuje, akceptuje a berie na vedomie, že zadáva Objednávku s povinnosťou platby a že Objednávku nie je možné po zaplatení zmeniť.

Používateľ už nemôže zrušiť alebo vymazať zaplatenú Objednávku.

Používateľ stlačením tlačidla „platiť“ splnomocňuje Prevádzkovateľa a Reštauráciu na vybavenie Objednávky. Prevádzkovateľ spracuje a zúčtuje platbu z platobnej karty, ktorá je spojená s Objednávkou. Po úspešnom zaplatení a prijatí Objednávky Požívateľ nadobúda vlastnícke právo k Objednávke.

Po úspešnej platbe obdrží Používateľ potvrdzujúcu správu o Objednávke, ktorá obsahuje aj identifikačné číslo objednávky.

Po úspešnej platbe si Používateľ môže na súhrnnej stránke Objednávky stiahnuť elektronickú faktúru. Ak si Používateľ želá stiahnuť faktúru neskôr, môže tak urobiť v menu Profil/ Moje objednávky.

Po úspešnej platbe budú Používateľovi automaticky pripísané vernostné body podľa bodu XIII.

XII. Námietky, sťažnosti, otázky

Používateľ by si mali skontrolovať prevzatú Objednávku, aby sa uistil, že skutočne obsahuje objednané produkty v objednanom množstve a zložení. Ak má Používateľ námietky ku kvalite, kvantite alebo iným aspektom Objednávky, môže sa obrátiť v prvomrade na Reštauráciu, ktorej sa Objednávka týka.

Používatelia môžu podávať svoje sťažnosti Prevádzkovateľovi elektronicky na adrese support@padthaiwokbar.com alebo poštou na adrese Bíró utca 7, 1122 Budapešť. Prevádzkovateľ neprijíma a nevybavuje reklamácie alebo námietky telefonicky.

Pri písomnej spätnej väzbe Prevádzkovateľ bezodkladne preverí problém vyžadujúci si okamžité riešenie a ak je to možné, okamžite ho odstráni. V prípade zložitejších otázok alebo dotazov poskytne odpoveď tiež najneskôr do 30 dní od prijatia.

Ak je sťažnosť Používateľa úplne alebo čiastočne zamietnutá, alebo ak lehota na prešetrenie sťažnosti uplynula bez výsledku, Používateľ sa môže obrátiť na príslušné orgány podľa miesta svojho bydliska:

Všeobecný orgán trhového dozoru oblasti ochrany spotrebiteľa:

  • Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
  • Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
  • Adresa: Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, odbor výkonu dohľadu
  • e-mail: ba@soi.sk
  • tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
  • webová stránka: www.soi.sk.

Používateľ má právo sa obrátiť v prípade právneho sporu súvisiaceho s reklamáciou na súd.

Používateľ má právo kedykoľvek podať hlásenie alebo sťažnosť prostredníctvom kontaktov na Prevádzkovateľa uvedených v bode I. týchto VOP, ak sa domnieva, že pri používaní Aplikácie zistil nezákonný obsah. Hlásenie alebo sťažnosť Prevádzkovateľ vybaví v súlade s ustanoveniami tejto kapitoly. Prevádzkovateľ môže dočasne pozastaviť možnosť nahlásenia alebo odmietnuť prešetrenie hlásenia, ktoré Používateľ považuje za nezákonné alebo týkajúce sa obsahu, ktorý je v rozpore s VOP alebo internými pravidlami Prevádzkovateľa o moderovaní obsahu alebo ich porušuje.

Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť prešetrenie hlásenia podaného Používateľom, a to najmä v prípadoch, keď Používateľ v minulosti podal hlásenie týkajúce sa rovnakého obsahu a hlásenie už bolo Prevádzkovateľom preverené, alebo je hlásenie zjavne urážlivé, fiktívne, alebo zjavne nie v dobrej viere (napríklad správa sa nevzťahuje na samotný obsah, ale na vydavateľa obsahu), alebo v správe chýba základné odôvodnenie alebo skutočnosti podporujúce správu, ktoré preukazujú, prečo je obsah nezákonný alebo porušuje VOP a iné zásady Prevádzkovateľa týkajúce sa spravovania obsahu.

Ak sa Používateľ domnieva, že sa na jeho účte objavia nesprávne alebo neoprávnené poplatky, mal by okamžite kontaktovať svoju banku a aktualizovať svoje heslo.

XIII. WOKSTAR vernostný program

Vernostný program WOKSTAR je bodový vernostný program, ktorého podstatou je, že Používatelia môžu získavať Vernostné body nákupom v Aplikácii alebo v Padthai reštauráciách a uplatniť ich pri zadávaní Objednávky.

V Aplikácii je zbieranie a používanie Bodov možné len vtedy, ak je Používateľ prihlásený do svojho Užívateľského účtu.

QR kód patriaci k Užívateľskému účtu každého registrovaného Používateľa je jedinečne generovaný a priebežne sa meniaci kód, ktorý je možné vyžiadať kliknutím na ikonu QR kódu v Aplikácii a identifikuje Používateľa na základe dvojrozmerného čiarového kódu meniace ho sa pri každom vyžiadaní.

Získanie bodov pri objednávke cez Aplikáciu

Vernostné body Používateľa sa automaticky pripisujú na Užívateľský účet Používateľa po jednotlivých Objednávkach.

Získavanie bodov za objednávky nezadané prostredníctvom aplikácie

Používatelia môžu zbierať Vernostné body aj pri zadávaní Objednávok mimo Aplikácie. Je dôležité, aby sa Používateľ aj v tomto prípade prihlásil do Aplikácie, aby mohol získať jedinečný QR kód. Používateľ to môže urobiť dvoma spôsobmi:

  • Používateľ osobne, po zadaní Objednávky pri pokladni a pred zaplatením Objednávky, ukáže predajcovi unikátny QR kód, ktorý pokladník naskenuje, čím sa Používateľ prihlási do svojho Užívateľského účtu, na základe čoho budú pripísané Vernostné body za nákup automaticky na Užívateľský účet Požívateľa.
  • Používateľ naskenuje unikátny QR kód v paneli prijímania Objednávok v kiosku umiestnenom v Reštaurácii, čím sa prihlási do svojho Užívateľského účtu, následne dokončí Objednávku a zaplatí, po čom sa Vernostné body automaticky pripíšu na Užívateľský účet Používateľa.
  • Používateľ po zaplatení v kiosku alebo pri pokladni naskenuje QR kód nachádzajúci sa v spodnej časti účtenky pomocou Aplikácie, potom budú Vernostné body automaticky pripísané na Užívateľský účet Používateľa. Dôležité je, že naskenovaním QR kódu na účtenke budú Vernostné body pripísané na Užívateľský účet len vtedy a v takom rozsahu, v akom ich Požívateľ naskenuje do 24 hodín od vystavenia účtenky. QR kód na účtenke je možné previesť na Body iba raz.

Definovanie Vernostných bodov

O počte Vernostných bodov priradených ku každému produktu sa Používateľ môže dozvedieť v Aplikácii pri výbere príslušného produktu.

1 Vernostný bod sa rovná 0,05 eurám. Používateľ má nárok na uplatnenie minimálne 75 Vernostných bodov. Po registrácii bude Používateľovi automaticky pripísaných 70 Vernostných bodov.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia upraviť počet Vernostných bodov pre jednotlivé produkty a Registráciu, štruktúru bodového systému a možnosti ich čerpania.

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že nevyužité body Používateľa sa automaticky vymažú každý rok 25. januára o 0:00 (ďalej len „Automatické vymazanie“) za predpokladu, že čas, ktorý je k dispozícii na použitie Bodov, nemôže byť kratší ako 4 mesiace (t. j. ak si Používateľ vytvoril svoj Užívateľský účet počas 4 mesiacov pred aktuálnym automatickým vymazaním, body, ktoré získal a nevyužil, sa vynulujú iba pri automatickom vymazaní v roku nasledujúcom).

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že nezodpovedá za prípadné stratené Vernostné body v dôsledku akejkoľvek nefunkčnosti Aplikácie a Používateľ nemá v dôsledku toho nárok na spätné pripísanie Vernostných bodov ani inú kompenzáciu.

Uplatňovanie Vernostných bodov

Používateľ berie na vedomie, že si Vernostné body pripísané na svoj Užívateľský účet môže uplatniť prostredníctvom Objednávok uskutočnených prostredníctvom Aplikácie, pri pokladni a v kiosku Reštaurácie v súlade s ustanoveniami bodov X. 16.-18. týchto VOP.

Prevádzkovateľ informuje Používateľa, že v prípade Reštaurácií, kde nie je internet alebo je dočasne nedostupný, si Vernostné body prostredníctvom Objednávok pri pokladni alebo v kiosku nie je možné uplatniť.

Zneužívanie Vernostných bodov

Prevádzkovateľ má právo Body kedykoľvek odobrať, ak bola Objednávka z akéhokoľvek dôvodu vrátená a kúpna cena bola čiastočne alebo úplne vrátená Používateľovi. To isté platí pre výmenu produktov, pokiaľ nie sú vymenené za produkty s rovnakou Bodovou hodnotou.

V prípade reklamácie Vernostných bodov môže Používateľ požiadať o prešetrenie prípadu zaslaním účtenky/ Elektronickej faktúry na e-mailovú adresu support@padthaiwokbar.com. Reklamáciu vybavuje Prevádzkovateľ. Podrobnosti v Zásadách ochrany osobných údajov.

Prevádzkovateľ je oprávnený podniknúť kroky, ktoré uzná za vhodné, medzi ktoré môže patriť vymazanie alebo pozastavenie Užívateľského účtu a nazbieraných Bodov, ak zistí akúkoľvek podozrivú aktivitu týkajúcu sa Užívateľského účtu Používateľa. Podozrivú činnosť a jej podmienky definuje a uplatňuje sám Prevádzkovateľ. Za podozrivé aktivity sa považujú najmä tieto:

  • nezákonné alebo zlé úmysly;
  • poskytnutie alebo pokus o poskytnutie nepravdivých alebo zavádzajúcich informácií, uvedenie nepravdivého vyhlásenia Prevádzkovateľovi alebo Reštaurácii; alebo
  • predávanie, prevádzanie, postúpenie alebo získavanie akejkoľvek odmeny, výhody alebo Bodov alebo ponúkanie ich predávania, prevádzania, postúpenia alebo získavania spôsobom, ktorý nie je v súlade s týmito podmienkami;
  • nadmerné získavanie alebo uplatnenie Bodov (podvodným alebo iným spôsobom).

Prevádzkovateľ a Reštaurácie si vyhradzujú právo neudeliť alebo neprijať Body, ak majú dôvod sa domnievať, že Používateľ zneužil Aplikáciu alebo Body.

Vymazaním Užívateľského účtu budú okamžite a neodvolateľne vymazané všetky Vernostné body.

XIV. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ prehlasuje, že rešpektuje osobné údaje Používateľov a zabezpečuje ich ochranu. Používaním Aplikácie Používateľ berie na vedomie jej používanie v súlade s týmito VOP a Oznámením o ochrane osobných údajov. Používateľ si môže pozrieť podrobné informácie o spracovaní svojich osobných údajov v menu „Profil“ v časti „Dokumenty“ / „Zásady ochrany osobných údajov“.

XV. Iné ustanovenia

V záležitostiach, ktoré nie sú obsiahnuté v týchto Všeobecných obchodných podmienkach používania, platia príslušné maďarské zákony, najmä, ale nie výlučne, zákon V. z roku 2013 Občianskeho zákonníka, zákon LXXVI. z roku 1999 o autorskom práve, zákon CVIII. z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou.

17. december 2024

R.T.B. Étterem Kft.

Sledujte nás
na Instagrame

informačný bulletin

Prihláste sa na odber noviniek a buďte včas informovaní o našich novinkách!

  • Toto pole slúži na overenie a malo by zostať nezmenené.